• Hideout Wigwam
Hideout Wigwam

Rollover image to zoom Tap image to zoom  | SuperZoom

Hideout Wigwam

£65

Read all reviews (19)

- 1 +

This product is out of stock

Email me when this product is back in stock.

Description Details Reviews Delivery

This lovely play tent has plenty of room for Sitting Bull AND Hiawatha.

Washable canvas with sturdy wooden poles.

Other Wigwams available: Red Star, Secret Garden, Blue & White Stripe and Bughunter.

Made from: Canvas, wooden poles

Colour: WHITE

Measures: 150H x 140DIA (cm)

Self assembly required.

Age: 3yrs+

Washing Instructions: Wipe-clean only.

Product code: L0712

84% of our customers liked this product (19 reviews)
PostedRatingComment
30-May-2016
Excellent
It was quick and easy to put together and seems good quality
28-May-2016
Poor
The products (desk) we have ordered from GLTC in the past have been made to a high standard and my son has ordered products (desk chair and bed) from you on the basis of this and has been satisfied with the high quality.
However the wigwam we ordered for our grandson was very disappointing. The wooden poles are flimsy and the slots cut in them to take the plastic inserts in danger of splitting. There is no means of anchoring the wigwam to the ground and consequently the whole thing is unstable. The poles cannot be spaced out to form the hexagonal shape of the wigwam, and consequently the fabric of the wigwam is not held taught but sags. The item looks nothing like the picture on line and in the catalogue. It is not really suitable for use in the garden since the least wind threatens to blow it over.
We are very disappointed with the item.
GLTC's Reply - Thank you for your feedback. We are sorry to hear that you have had a less than satisfactory service from us.  We can see that our Customer Care team have resolved the problems that you had with your delivery. We will be in touch later today to address your concerns with the items you've purchased. We hope that we can reach a resolution that you are happy with. Best wishes, GLTC.
28-Apr-2016
Good
The wigwam, is a little tricky to put up first time but after that, great.
23-Apr-2016
Bad
Parts missing.
Unacceptable on a birthday!
Will be complaining further....
What more to say?
Lucky husband managed to cobble it together
GLTC's Reply - Thank you for your feedback in regards to your recent order. We sincerely apologise that the item arrived with you with missing parts, especially on a 3 year old's birthday. We can see that you have been in contact with a member of our customer care team and a replacement was requested for you. The replacement will arrive early next week due to our warehouse being closed over the weekend. We hope the little one who received this gift will be happy with the replacement. Best Wishes GLTC.
26-Feb-2016
Excellent
Just great. Quality product and easy assembly.
07-Jan-2016
Excellent
Beautiful wigwam. My 3 year old son loves it! Very portable. Will be good indoors and outdoors. Very durable. Looks like it will last for years.
31-Dec-2015
Bad
Have not been able to use the wigwam as part of the product was missing and only 1 out of 6 missing parts were sent after contacting GLTC. I am now waiting for a replacement to be sent. It was my son's main Christmas present which we will hopefully receive the first week in January.
GLTC's Reply - Thank you for your feedback. We are so very sorry that we have let you down at such an important time and the inconvenience that has been caused to you and your family. We can see you have already been in contact with our customer care team and have resolved the issue. Best wishes, GLTC.
26-Oct-2015
Excellent
Good quality and very attractve design. But takes some concentration to assemble from pack! Best to have 2 adults for threading and assembling the poles together, with the little darlings safely out of the way. Needs doing only once, as can be stored as bundle.
GLTC's Reply - Thank you for your review of the Hideout Wigwam. We are very glad you are happy with your wigwam and hope it provides you with many cosy afternoons camping. Best wishes, GLTC.
08-Jul-2015
Excellent
As expected.Very good quality.

Delivery timescale: Standard Delivery (within 3 working days)

Various delivery options available at checkout.

International Delivery Available

Standard delivery: £3.95 per order

More info on delivery times and charges.

Not happy with an item? We have a simple free returns policy.

You may also like....